Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Δημόσιες Υπηρεσίες

Καλημερα! Ξερω ο τίτλος δεν ειναι και πολυ.. τραβηχτικός, αφού όλοι συχνά ή οχι και τόσο συχνά εχουμε εμπειρίες ταλαιπωρίας, αγανάκτησης και νεύρων από διάφορες δημόσιες υπηρεσίες.
Ως νέα δημόσια υπάλληλος - ακούστε με πριν με μισησετε - τα έχω με όλους τους παλιούς, της υπηρεσίας μου καταρχήν και όλων των υπηρεσιών στη συνέχεια. Δεν ξερω αν - δεν το νομίζω και σιγουρα δεν το ευχομαι - γίνω κι εγω καποια μερα ετσι, αλλά θελω να πιστεύω ότι οι νέοι άνθρωποι που μπαίνουν με το σταγονόμετρο σε αυτό το χάος και καποια στιγμή στο... μακρυνό μέλλον θα είναι περισσότεροι από τους παλιούς, θα καταφέρουν να φτιάξουν ενα διαφορετικό κλιμα για το Ελληνικό Δημόσιος και τους εαυτούς μας. 
Κι από πού ξεκινησε η σημερινή αναρτηση... Ειμαι πολύ λίγο καιρό στη δουλειά και οι αρμοδιότητές μου είναι λίγες και άνευ ιδιαίτερης σημασίας, αλλά ένα μικρό κομμάτι αυτών που κάνω είναι η χορήγηση αντιγράφων δημόσιων εγγράφων που βρίσκονται αρχειοθετημένα ακριβώς πίσω από την πλάτη μου. Η διαδικασία είναι: μια αίτηση από τον ενδιαφερόμενο, ενα παραβολο από τον ιδιο και μια φωτοτυπία από μένα. Πόσο καιρό πιστευετε οτι πρεπει να παρει για ολο αυτό? Ηθελε 1 εβδομαδα! 1  ΕΒΔΟΜΑΔΑ!! ΜΙΑ εβδομάδα!!! Ειναι δυνατόν να μην εχει ο πολιτης απεχθεια προς καθε δημόσια υπηρεσία και κάθε δημόσιο υπάλληλο? 
Και για μένα πρωτος φταίχτης είναι το ίδιο το Κρατος που δεν αξιολόγησε και δεν αξιολογεί σωστά τους υπαλλήλους του. Πολύ σωστή η αξιολόγηση και απαραίτητη για να δουλεψει κατι σωστά σ αυτή τη χώρα, αλλά πρωτα πρωτα πρεπει να δουλεψει σωστά η αξιολόγηση. Είμαι εγω - και κάθε εγω - που κανω την παραπάνω διαδικασία σε λίγα λεπτά αυτή που θα μείνει μετα την αξιολόγηση ή θα μείνει εκείνος ή εκείνη που την εκανε σε μια ολόκληρη εβδομαδα????

4 σχόλια:

  1. ΤΙ ΕΙΣΑΙΙΙΙ???
    Δ.Υ.????
    διαγράφομαι και σε κάνω και block τέλος!

    χεχε
    σοβαρά τώρα, ποτέ δεν μου άρεσε το τσουβάλιασμα, αλλά η πλειοψηφία των Δ.Υ. το λιγότερο δεν ξέρουν τι συμβαίνει εκεί έξω!
    εγώ είμαι ιδιωτική υπάλληλος 3ωρης απασχόλησης παρακαλώ σε συνδικαλιστικό σωματείο Δημοσίων..
    όποτε κάνουν Δ.Σ. εγώ θέλω να πηδήξω απο το παράθυρο ή να τους σκοτώσω. Είναι σε άλλο κόσμο και δυστυχώς γι'αυτό φτάσαμε εδώ.
    και για μένα δεν φταίνε αυτοί. ένας άνθρωπος που τυχαία στα 18 του μπήκε στο Δημόσιο και απο τότε πέφτει μισθός, επιδόματα, άδειες και χίλιες δυο μαλακίες γιατί να μη μάθει έτσι.. πως όλο θα παίρνει? και πως θα δουλεύει όπως λες. αργά αργά γιατί αλλιώς θα είναι ο μαλάκας της υπόθεσης
    το πιστεύω πως οι νέοι άνθρωποι που μπαίνουν είναι αλλιώς και σ'αυτούς ελπίζουμε αλλά πιστεύω όταν σου δίνουν δύσκολα δεν παίρνεις...
    μακάρι να μην αλλάξεις και να μην σου σπάσουν τα νεύρα.
    αλλά δυστυχώς απο αυτά που βλέπω εδώ που είμαι, αν δεν μπλεχτείς κομματικά, ούτε προαγωγές παίρνεις ούτε τίποτα...
    καλό κουράγιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω οτι δεν εχεις δικιο? Δεν μπορω!!
      Απλα απ οτι φαινεται ολο και κατι θα αλλαξει στο Δημόσιο, όταν ο αποφοιτος ΑΕΙ παιρνει 670 ευρώ, και δεχεται τη θεση μονο και μονο γιατι αλλιως θα ηταν ανεργος, ισως απο δω και στο εξης να μην χρειαζεται πολιτικό μεσον για να μπεις στο Δημόσιο, γιατι απλά δεν θα το θελει κανεις!!!

      Διαγραφή
  2. Κάτι τέτοιες αναρτήσεις με κάνουν και σκέφτομαι γιατί μας λείπει τόσο η γαμωελλάδα εμάς που είμαστε μακριά της. ;)
    Make the difference, αυτό περιμένουμε από σένα και από όλους τους νέους, μπας και πετάξουμε ότι μας κρατάει πίσω επιτέλους! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τετοιες αφορμες για αναρτησεις κανουν εμας που μειναμε στην Ελλαδα να μετανιωνουμε που δεν φυγαμε!!

      Διαγραφή